söndag 9 januari 2011

Nu kan Ola Olin (V) ta över!

Idag har jag varit och tömt mitt ordföranderum på Tingshuset. Mycket papper hade det blivit under mina åtta år som vice ordförande och ordförande.
Men nu är det tömt och Ola Olin kan kliva in och ta över - och det känns kanon!
Här är skrivbordet som är rensat och klart, det är bara att ta plats!
Alla pärmarna i hyllan är tömda så det är bara att börja fylla på med alla goda och utvecklande idéer som Ola förhoppningsvis har på lut. En del av de goda idéerna som jag hade i pärmarna har jag naturligtvis tagit med mig och kommer att jobba vidare med via Kommunfullmäktige.

Datorn är också tömd så han slipper starta sitt uppdrag med en "rosa ryggsäck"!

Och de röda brevkorgarna gapar tomma, likaså besöksfotöljerna som jag hoppas kommer fyllas upp med besökare som Ola kan få goda idéer av.
Jag vill önska honom lycka till under de två år han skall styra skutan innan han skall lämna över rodret till Sofia Söderström (S).

Inga kommentarer: