söndag 3 februari 2013

Hå hå ja ja!

Man skulle kunna tro att jag haft paltkoma en hel vecka sedan besöket på Lammet & Grisen eftersom det inte hänt något på bloggen men riktigt så illa är det inte. :-)

Nej veckan började bra och intressant med utbildning på Entreprenörsskolan i Leksand. Det var en 7,5 poängsutbildning i Affärsmannaskap för sociala företag och kooperativ. Mycket intressant! Om man skall hänga med och utvecklas måste man se till att kompetensutveckla sig och vara nyfiken!

Resten av veckan var tyvärr dagar i feberns tecken. Tråkigt - jag vill ju jobba! Men det är väl bara att lyssna på kroppen och vila.

Helgen har tillbringats i vilans tecken. Skönt för vissa - frustrerande för andra. Jag hade gärna gjort något annat kan jag säga....

Till veckan är det dags för ett Stockholmsbesök med Korpens förbundsstyrelsemöte och ett besök på konferensen Ideell Arena. Spännande och givande. Hoppas att hälsan återvänt tills dess, jag har ju några dagar på mig.

Inga kommentarer: