söndag 17 augusti 2014

Snart, snart......

Nu skall jag förhoppningsvis slippa:

Och istället skall jag börja med:


Jag skall bara invänta MS-sköterskans (förhoppningsvis) positiva provsvar på tisdag.

Att äntligen få slänga de eländiga, dagliga sprutorna skall bli underbart. Sen är det bara att hoppas att jag tål tabletterna och inte får så många biverkningar.

Att dessutom skovreduceringsprocenten är mycket högre med tabletterna känns jättebra.

Den här veckan skall jag tillbringa i Tandådalen på rekreationsvecka via Landstinget. Jätteskönt. Vila, träna och bara vara.

Jag gick runt på hotellet och tittade lite och det är sig likt. Jag jobbade på hotellet från 1987 och några år framåt och det har inte hänt så väldigt mycket sedan dess.

I den här lägenheten bodde jag när jag flyttade upp från Göteborg 1987. :-)

Inga kommentarer: