fredag 14 juni 2024

Totalt golvad!

När jag nu varit ledig några dagar och vilat har jag ramlat in på Netflix och serierna som finns där. Jag har knappt varit inne på Netflix förut, inte riktigt förstått vilket enormt innehåll av filmer och serier som finns där.

Jag har självklart hört talas om Young Royals eftersom den fått flera fina priser men jag har aldrig sett någon del av serien - förrän nu. Och WOW vilken serie! 

Det må vara en ungdomsserie men jag tror aldrig att jag har sett en bättre serie. Den har verkligen allt: Kärlek, hat, vänskap, svek, ondska, lycka, spänning - ja allt. 

Och så fantastiskt duktiga unga skådespelare, vilka stjärnor.

Att på ett så fint sätt skildra kärleken mellan två unga killar från HELT skilda miljöer, ja från helt olika världar var magiskt att se. Att verklig, äkta kärlek struntar totalt i vem du är, vart du kommer ifrån, vilka dina föräldrar är, hur mycket pengar du har på banken. Kärleken bara ÄR. Känns det rätt så ÄR det rätt!



Inga kommentarer: