måndag 17 december 2012

Det GÅR att få bra kvalité i Malung.


Detta är en fortsättning på mitt tidigare inlägg om den städning som skulle ha utförts hemma hos oss men som inte blev det som vi blivit offererade.....

Jag har haft en del e-post- och SMS-korrespondens med några från städfirman de senaste veckorna och i slutet av förra veckan ringde en av delägarna i firman upp mig och ville komma hem till oss och diskutera den uppkomna situationen. Ett mycket positivt initiativ.

Idag har han varit här och träffat oss och jag får säga att jag är MYCKET imponerad av hans uppträdande och sätt att hantera situationen. Så uppträder ett proffs!

Summan av kardemumman blev att de skulle försöka att få till en grundlig städning innan jul (tack gode Gud för det!) och sedan får vi utvärdera det utförda arbetet.

Med respekt för de som varit här tidigare vill jag inte gå in på den diskussion vi hade idag men det här tror jag blir en jättebra lösning för alla.

Inga kommentarer: