onsdag 1 januari 2014

Nytt år - nya möjligheter!


2013 är slut - 2014 har startat!

Hoppas på att få börja med en ny MS-medicin i år och slippa sprutorna. De suger verkligen. Det finns tabletter istället och fördelen med dem är att man slipper de dagliga sticken och de har en högre skovreduceringsprocent. Nackdelen är (så klart) att de är dubbelt så dyra. Ja inte för mig, men för vården. Den medicin jag har idag kostar ca 100 000 kr per år och tabletterna kostar det dubbla.

Under 2014 hoppas jag också att biverkningarna av svininfluensasprutan 2009 helt skall klinga av. Pandemrix var ett riktigt skit!

Hela familjen har känt av biverkningar i luftvägarna i fyra år nu och nu har vi definitivt tröttnat!

Hoppas också att jag skall kunna reducera min vikt lite och komma igång med den dagliga motionen.

Ett mycket bättre arbete än jag har idag kan jag nog inte få men jag hoppas att arbetsbelastningen minskar och intäkterna ökar i företaget under 2014.

Imorgon är det dags för årets första arbetsdag och det känns helt okej.

Gott Nytt År och en God Fortsättning önskar jag alla mina vänner.

Inga kommentarer: