fredag 25 april 2014

Ännu en arbetsvecka till ända

Och den avslutades med en bra dag.

Började med några timmar på Järnvägsstationen. Efter lunch var det dags för ridning igen. Den här gången var det Terry som fick tjänstgöra.
Eftermiddagen ägnades åt bullbak på Järnvägscaféet. Många bullar blev det:
Jag kunde ju inte provsmaka dem själv eftersom de inte är sockerfria men mina provsmakare godkände dem. :-)

Avslutningen av dagen ägnades åt Let´s dance! och min favorit Patrik Sjöberg. Där kan man snacka om utveckling. Från att ha varit en småpurken, tyken, stel pinne har han utvecklats till en glad, positiv underhållare.

Jag funderar lite på vad tävlingen går ut på egentligen. Det borde ju vara utvecklingen som belönades, eller? Annars känns det ju som om det inte är någon idé för vissa att vara med när man skall tävla mot redan fullblodsproffs som till exempel Benjamin Wahlgren. Det är ju egentligen ett lika omöjligt uppdrag som om Benjamin skulle tävla mot Patrik i höjdhopp, eller?

Ja, ja - skit samma. Nu skall jag sova. Natti!

Inga kommentarer: