söndag 29 maj 2016

Dag 20 och 21

Lördagen startade med träning i träningshallen. Skönt att komma igång.

Efter frukosten var det vila och läsa bok. Trevligt men svårt att "bara vara" och inte prestera något "nyttigt".

Efter lunchen var vi ute på en promenad. Skönt men när vi kom tillbaka till Frykcenter var benet tungt som en klump. Vila igen och läsa bok.

Efter middagen tog vi en promenad igen. Lite kortare än den tidigare på dagen. Skönt att komma ut och få lite luft.

På kvällen var det (som vanligt) Postkodmiljonären och Gladiatorerna och sedan var energin och orken helt slut. Tidig läggning.


Idag, söndag, startade vi dagen i träningssalen som vanligt. Skönt att sträcka ut kroppen lite.

Efter frukosten var det dags att tvätta och börja packa efter att ha tillbringat tre veckor i mitt rum.
Det skall bli skönt att komma hem men det är när jag kommer hem som det största arbetet startar - att leva som jag nu lärt mig under mina veckor i Torsby. Det är lätt att glida tillbaka i gamla hjulspår igen.

Nu har jag några timmar kvar här på Frykcenter innan gubben kommer och hämtar mig.

Tre veckor är lång tid att vara ifrån man, barn och katt!

Inga kommentarer: