tisdag 28 september 2021

Dag 2 av 21

 Idag kom regnet som de "varnat" för och som skall hålla i sig de kommande 10 dagarna. Det regnade, men inte alls så intensivt som de sagt att det skulle göra.

När träningsprogrammet för dagen var klart och mellanmålet intaget tog jag en cykeltur runt i Torsby. Skönt att komma ut och få lite luft. Det är så vackra färger ute nu.




Det var rejäl fart på vattnet här i alla fall. Där skulle man inte vilja ramla ner! 

När jag kom tillbaka från cykelturen hade jag fått hela veckans träningsprogram i min postlåda. Det känns skönt att ha kommit igång nu.

Imorgon eftermiddag kommer det en konstnär till Frykcenter och vi skall få testa på att måla - och jag som bara kan rita streckgubbar och "Starlettroll" :-) Ja, ja - det viktigaste är inte att prestera utan att delta.

Ikväll blir det en tidig kväll i sängen, många intryck och nya människor som skall bearbetas.


Inga kommentarer: