onsdag 29 september 2021

Dag 3 av 21

Förutom den vanliga träningen hade vi "Aktivitet" på schemat idag. Aktiviteten var att en konstnär kom till FrykCenter och vi fick testa att måla med kritor och vatten.

De som känner mig vet att bild aldrig varit någon favoritaktivitet eller något favoritämne i skolan men ingen kommer ihåg en fegis!

Jag tror inte att jag kommer att bli rik på min konst men man vet ju aldrig - Lars Lerin kanske tittar förbi och köper något av mina konstverk nedan:


Efter dagens ordinarie program tog jag mig min dagliga cykeltur och jag blev ganska blöt och kall innan jag var tillbaka igen. Men det var skönt med lite frisk luft.

Nu är det dags att krypa ner i sängen så att jag är pigg och alert till morgondagens olika träningspass och mitt besök hos kuratorn.

Nästa vecka är det ÄNTLIGEN tillåtet med besök i stallet och ridning igen! DET ser jag verkligen fram emot.

Natti natti!


Inga kommentarer: