lördag 9 oktober 2021

Dag 11, 12 och 13 av 21

 Tiden springer iväg och jag hinner inte riktigt med den!


Torsdag förmiddag ägnades åt begravningsplanering med Fonus. Inte kul men det är skönt att det är gjort nu. Hittade en jättefin kistdekoration med temat Skog.


Torsdag eftermiddag hade jag kuratorssamtal. Vi talade bland annat om att tänka på sig själv, att tänka på andra och var gränsen går mellan att fylla sig och att tömma sig på kraft av detta. Det är inte lätt och jag vet att jag behöver träna på det. 


Det var också ett pass med Kroppskännedom. Det behövs verkligen. Att lära sig att stå och gå så "energisnålt" som möjligt för kroppen.

På fredagen var det sköna aktiviteter på schemat: Yoga och bassängträning. Skönt, varmt vatten i bassängen. Ljuvligt!



 


Fredagen avslutades med välbehövlig stretching. 



Lördag - sovmorgon! Frukost klockan 09.00 och sedan Melodikrysset!


Till lunch fick jag inte bara mat utan ett telefonsamtal som jag helst hade sluppit.... Kan det inte bara vara slut på allt elände snart.



God natt!

Inga kommentarer: