söndag 17 oktober 2021

Dag 20 & 21 av 21 - avslut av tre veckors rehab

 

Så vacker lördagsmorgon - sol, minusgrader och fågelsång!



Efter intagen frukost var det dags för lite hjärngympa - Melodikrysset!


Mitt på dagen blev det ett träningspass i träningshallen - skönt!

Kvällen ägnade jag åt att packa det mesta av alla mina grejer. Det såg ut som om jag varit på Frykcenter i tre månader istället för tre veckor!


Söndag - en dag med dubbla känslor.
Vi var flera stycken som åkte hem den här helgen och det är med dubbla känslor. Å ena sidan är Frykcenter ett så fantastiskt ställe att vara på så man stannar gärna kvar! Å andra sidan är det skönt att komma tillbaka till "the real life".

Man får med sig massa verktyg man behöver för att jobba vidare hemma så det är "bara" att bestämma sig för att fortsätta med de goda träningsvanorna på hemmaplan.

Det blev lite tomt i rummet när jag packat klart:






 Hej då Frykcenter - hoppas att vi ses igen om två år!


Inga kommentarer: