tisdag 14 februari 2012

Foten i kläm? Jajamänsan!

Efter 10 dagars förkylning börjar jag tröttna på det här på allvar..... Fy sjutton så tråkigt!

Hur kan man vara heltäppt i näsan samtidigt som den rinner som en kran? Och varför tar det aldrig slut på eländet?

Värken i halsen har i alla fall gett med sig men kroppen känns som en stor öm klump som gör ännu ondare varje gång man rör sig eller hostar.

Ja, ja - det finns de som har det värre, jag vet. Men just nu känns det inte som någon tröst. Nu vill jag bara bli frisk och jobba igen!

Förstår mig inte på de som föredrar att vara hemma framför att jobba - jag skulle bli tokig! (Eller tokigare kanske jag skall säga...) ;-)

Nej, in i duschen så att Doktor Mugg inte svimmar när han/hon träffar mig om någon timme.

Hej hopp - snorig .....!

Inga kommentarer: