onsdag 19 oktober 2011

Nu får det vara nog............

Nu har jag haft feber i 10 dagar och det suger!

Det mest troliga är väl att biverkningarna av MS-sprutan är kombinerade med en "vanlig" förkylning eller influensa. Som om det inte vore nog med att biverkningarna av sprutan är "influensaliknande symptom".

I förmiddags var jag i alla fall feberfri så det är bara att hålla tummarna för att det hållit i sig hela dagen ut. Jag har ju haft några sådana dagar tidigare men så fort jag har klivit ur sängen och gjort något har febern kommit som ett brev på posten.

Jag har verkligen sett fram emot träffen i Tällberg med Företagarna så jag vill gärna bli frisk. Bussen går på fredag klockan 10.15. Jag håller tummarna!

Det skall bli skönt att inte delta i rollen som politiker, jätteskönt.

Inga kommentarer: