tisdag 31 augusti 2010

Valprogram!

Det är mycket nu - och skall väl så vara ett valår om man är politiskt aktiv!

De närmaste veckorna är det inte så mycket "vanligt jobb", det blir till att vara tjänstledig och ägna sig åt politik istället. Kan ju alltid hoppas att det ger resultat den 19 september! Det är ju tur att det är roligt i alla fall.

I lördags var det politikerkamp i samband med Gatufestivalen. Det var en trekamp med grenarna: karaoke, spika i en spik i en bräda samt rullstolsrace. Jag fick naturligtvis sjunga, jag som har NOLL sångröst. Som tur var fick jag låter "Crazy in love" som jag till stora delar kan texten på så det gick ju bra. Jag fick tävla mot Centerpartiets Erik Andersson och vann.
Läs gärna artikeln på dt.se här:

I dag var det Valspecial med Radio Dalarna i Malung-Sälens kommun. Det sändes från Jannesgården i Malung.

Lyssna på Radio Dalarna, här:

I morgon arrangerar Dalarnas Tidningar chatkväll i Falun för politiker från Malung-Sälens kommun. (Lite knepigt att man skall åka till Falun för att möta väljare på nätet!)

Inga kommentarer: