måndag 15 november 2010

Jag kan knappt tro det själv men det är faktiskt sant!

Det har snart gått två månader sedan det var val, ett val som resulterade i att Malung-Sälenpartiet troligtvis hamnar i ett fyraårigt politiskt vakuum. Med tanke på all den tid man lagt ner på politiken hittills så skulle det naturliga vara att det känns för dj****gt - men faktum är att det känns helt OK. Till och med ganska skönt.

Det är inget jag säger för att försöka "skyla över" något nederlag utan, hur konstigt det än låter, helt ärligt.

Jag är av den filosofin att jag tror att det är någon mening med det som sker, det kanske är det som gör att det faktiskt känns OK, trots allt. Det är nog meningen att (MSP) i allmänhet och jag i synnerhet skall vila oss i form och ladda inför valet 2014.

Inga kommentarer: