söndag 18 januari 2009

Det är faktiskt inte jag.....

Häromdagen skrev jag om eländet med hundbajshögar överallt. När jag någon dag senare läste Falu Kuriren fanns det en artikel i ämnet.
Den som först läst bloggen och sedan tidningen kan nästan tro att det är jag som är den anonyma kvinnan som vänt sig till redaktionen - men om man ser vem som skrivit artikeln så kan man snabbt slå den tanken ifrån sig eftersom jag numera aldrig kontaktar den journalisten av förklarliga skäl.

Det kanske är han som har läst min blogg.........................;-)

Läs artikeln här:

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah....jag tänkte allt på dig när jag läste artikeln. Men efterson skribenten var anonym känndes det helt uteslutet att det var du.

Ann-Louise Eklund sa...

Ja, jag brukar inte anklagas för att vara feg och jag tycker att det är oerhört fegt att vara anonym med sina åsikter.