lördag 21 mars 2009

Från en huvudstad till en annan!

Igår kväll landade jag i Stockholm (puh, jag klarade en flygresa till!), tog Arlanda Express in till Centralen för vidare transport till Scandic Park. I en minisvit med bubbelkar väntade mina tre män i livet! De hade tagit tåget ner för en minisemester i vår huvudstad. Underbart! Det fanns inget tillräckligt stort rum för två extrasängar men minisviten var ledig så vi fick den till samma pris. Kanon!

Idag har vi varit riktiga turister

  • Mat på Mc Donalds
  • Besök på Polismuséet
  • Besök på Tekniska muséet
  • Bio: "Män som hatar kvinnor"

Nu är det snart bara hotellfrukosten imorgon kvar och sedan är det dags att ta tåget hem igen.

Borta bra men hemma bäst!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men visst var Män som hatar kvinnor toppen bra. Kusligt värre :-)

Ann-Louise Eklund sa...

Ja, den var kanon! Jätte otäck men väldigt bra.

Anonym sa...

Tidigar har det varit tal på att de två andra böckerna skulle bli tvserie. Men nu i dagarna hörde jag att det skulle bli Bio av dom ändå. Bra tycker jag. Har du läst böckerna?

Anonym sa...

Somliga har flyt! Hoppas att det gick bra med franskan...

Ann-Louise Eklund sa...

Sara: Det gick jättebra med franskan - jag behövde inte säga ett ord! Ha ha!

Anonym sa...

Mc Donald's... Allvarligt?

Ann-Louise Eklund sa...

Utbildaren: Ja, absolut! Med söner som är 12 och 15 är det inget annat är Mc Donalds som drar.